hihihihihi

jag har märkt att jag tyvks glömma lite fethär med att blogga mn wathever.. jag hinner typ först på kvällarna blogga eftersom ajg ofta har mycket att göra på dagarna:) idag har jag efter skolan spenderat över 3 timmar i kimito före jag sluppit hem och äta, och jag åt först nu för en stund sen, men jag tror endå jag tar en frukt eller nåt till :)
jag märkte på sånglektionen idag att jag ennu är flunssig fast jag tänkte att det kanske gått om lite, men jag fick inge ljud ur mej så jag får väl dricka honungsvatten och annat som sägs hjälpa mot snuva:) vi ser vart det bär:)
jag kanske slänger ett inlägg ännu ikväll, men det är inte säkert ! ha d bra!
kram
orkade inte söka opp en ny bild så det blev denhär ;)

Kommentarer
Postat av: mmisan

sv: allt för dig happis<3 älskar dig!

2011-08-30 @ 21:07:28
URL: http://mikaelagronholm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0