kiitos vaan !

ja e lite sen nu med svaren på frågorna men jag ska nu försöka besvara dem :)
svar:
melinda
melinda: - jag tycker om många underbara människor! men en är extra speciell;)
-jag ka väl inte säga att jag har nån "bästis" precis eftersom jag har flera jättebra vänner, men den jag umgåtts med mest genom åren är nig irina:)
-nejuj jag har inte läst den eftersom jag inte visste vad den heter, men kommer börja nu efter dethär:) din blogg verkar nog riktigt bra det lilla jag har läst nu :)
-jo jag har en bernersennenhund som heter Zana:)
-nej, jag har ingen kanin, men jag har två svarta katter, Rasse och Felix:)
tack melinda för frågorna:)<3
- jag tycker om många underbara människor! men nog finns det väl alltid nån som är lite extra speciell;)
-jag kan väl inte säga att jag har nån "bästis" precis eftersom jag har flera jättebra vänner, men den jag umgåtts med mest genom åren är nog irina:)
-nej jag har inte läst den eftersom jag inte visste vad den heter, men kommer börja nu efter dethär:) din blogg verkar nog riktigt bra det lilla jag har läst nu :)
-jo jag har en bernersennenhund som heter Zana:)
-nej, jag har ingen kanin, men jag har två svarta katter, Rasse och Felix:)
tack melinda för frågorna:)<3
irina
-drömresa är nog runt jorden, men mexico har jag velat besöka enda sen jag var liten:)
-aah, min drömpojkvän.. det skulle låta ungefär såhär: utseendet ska inte spela nån extra stor roll.. jag ska kunna vara mig själv med honom och känna mig trygg och veta att jag inte har nåt att vara orolig för .. jag vill kunna veta att han finns där om jag behöver honom.. jaaa.. det finns nog mer jag kan rabbla upp om hur jag vill att han skulle vara, men jag tycker att när jag träffar min drömpojkvän, så vill jag inte att han ska ändras för att jag inte tycker att han uppfyller mina krav eller liknande, så min drömpojkvän kan vara vem som helst igentligen...
-jag älskar att vara sysselsatt hela tiden, för det är tråkigt att inte ha nåt att göra:) men det bästa är nog dansen(:
-mycket! men jag önskar mest att jag hade en mer positiv inställning till livet ..
-joo det finns mycket jag gjort som jag ångrar, både små och stora saker.. jag ångrar först och främs allt jag gjort som har sårat nån eller gjort nån ledsen.. men en sak som berör mig själv och inte är så jättenödvändigt för andra är nog att jag inte började spela gitarr som liten, utan började med piano istället;)
tack gumman, kram ! :)<3
cecilia
- jag vill jobba inom studioproduktion inom musik eller bli profissionell dansare:)
-min högsta dröm är nog att få resa jorden runt och att ha ett liv med så lite motgångar som möjligt;)
-oj svår fråga.. men det jag älskar mest i hela världen är nog mina vänner ! <3
- jag vill bo i england eller nånstans i amerika:)
-joo cecilia, du e bäst;)
tack cessi ! :D<3
emilia
-bästa utomlandsresan jag har varit med om hittils är till portugal med irina:)
- igentligen har jag ingen "idol" men en av mina största förebilder är nog adele, men som sagt tycker jag att man inte ska gå efter andra och på det viset så mycket se på andra och må dåligt för att man inte är sådan, så man ska vara sig själv helt enkelt:)
-en perfekt dag börjar med en morgonlänk i smått regn, gott morgonmål och en varm dusch. på dagen är det soligt och man drar ut en sväng till stranden och solar med vänner eller andra. mot kvällen äter man med vännerna ute och senare kommer man hem och kollar en bra film med nån man älskar eller drar till nåt trevligt party!
och sedan somnar man lycklig:) det skulle vara en perfekt dag för mej!
tack emilia, joo det duger mer än väl :D kram<3
mikaela
-många saker, men främst när jag tänker på att man inte kan ändra saker som har hänt..
-jag blir lycklig av att umgås med människor och ha roligt :))
-det bästa jag vet är att resa utomlands och göra saker jag tycker mycket om, t.ex. dansa !
tack misan! :-)<3
aino
aino: -hmm har inte tänkt så mycket på min framtid igentligen men jag kommer iaf ha en familj och antagligen kommer jag att flytta utomlands och resa mycket:)
-jag skulle vela vara Barack Obama, skulle faktiskt vara roligt stt kunna tänka att man har makten över nåt så stort som USA :D och lite pengar till på köpet;)
tack aino! :)<3
anonym
-har just nu ingen favorit av dem jag träffade, så alla var trevliga (:
men tack för frågan ivf
hoppas nu att nån iaf e nöjd med svaren, förlåt för att jag dröjde, var inte meningen att jag inte skulle orka på så lång tid men nu är det iaf gjort:) blev fan lite roddigt men hoppas alla iaf förstår !
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0