tänkte börja skärpa MEJ !

jag har inte tagt bloggandet på så stort allvar den senaste tiden, men jag tänkte nu börja försöka blogga regelbundet, hur det går vet man inte men jag kan ju iallafall försöka :)
som bäst sitter jag hos irinas och chillar på hennes dator (de har 1000 olika mac) medan hon ser på Pretty Little Liars i en annan :)
har bara chillat under denhär kvällen typ, varit hemma, åkte en sväng till elin med irina och efter det en snabb runda i byn, men därifrån skulle alla på filmkväll till min småkusin, men jag och irina hade ingen lust så nu sitter vi hos henne och har nåt eget liv.. ;)
men jag bloggar antagligen  mer imorgon igen, för nu har jag inte riktigt nån lust...
kram&gonatt
jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0