40 grader ..

idag har jag varit ännu sjukare än de andra dagarna.. jag mådde riktigt okej på morgonen och kände mej någålunda pigg, men det blev ganska snabbt jobbigt igen då febern steg igen. idag har jag inte ens orkat titta på tv så mycket heller, men jag har lyckats hålla mej vaken ¨ändå under två hela filmer ;)

först tittade jag på Adventureland



den var riktigt okej film faktiskt, lite uderlig emellanåt och jag förstod inte riktigt hela handlingen, men det kan ju också vara att jag inte riktigt hängde med p.g.a att jag är sjuk så ;)

sen efter att jag sovit någon timma såg jag på beck - hämdens pris



den hade jag nog sett förut och den var nog riktigt bra fast jag sett den några gånger förut

jag börjar bli riktigt trött nu redan jag så jag tänkte att jag går och sova nu jag.

kram


(en bild från förra veckan)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack tack! :) <3

2011-02-15 @ 19:52:08
URL: http://fannyfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0