Glad Vändag !

jätteglad vändag till alla :D
själv har jag nu 39,3 grader feber och är mycket trött, men det är ju vändag så klart man ska va lite glad :)
det enda jag har gjort idag är legat och sett på tv och sovit .. har sett tre filmer, men ingen av dem var jättebra men har man inget annat att göra så duger de väl.


(1) wallander - indrivaren


(2) he's just not that into you


(3) why did i get married?




och dessutom fyller min lilla söta hund 1 år idag, så grattis till dej ! :))





jag bjuder också på en bild på min sjukbädd som jag har spenderat de senaste dygnen i


min kissa e oxå me å sover med mej :)

nu ska jag ta och lägga mej en stund och sova för jag är sååå trött helatiden .. hoppas alla kompisana ha haft en bra vändag och alla andra också !:)

kram


Kommentarer
Postat av: Ida! :)

Grattis sanchuu! :D <3

2011-02-14 @ 19:56:05
Postat av: amanda

hahah :D

2011-02-15 @ 09:46:22
URL: http://amandasjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0