just like us !

hallojsan !

jag ha haft en jättechill dag idag.  ja sov hos misan inatt och vi såg på the traveller och saw 2 och dom va nu gansak så obehagliga :s  och som vanlit ha vi ätit fullt med karkki etc och misan har låtsats slänga snorkråkor och annat trevligt på mej hela kvällen .. -.- ;)
jag blev jättestressad då misan hade alarm på telefonen kl. 06.45 och vi skulle först vakna kl 11 -.- nåå vi somna nu iaf om och vaknade elvatiden :) och då va de att fara ti kyrkan po ungdomsgudstjänst där jag och elin tyckte att bassisten i rockbändet som spelade där va snygg ;))
sen efter att jag kommit hem från misans har ja bara suttit ock sett på tv och ätit bulle som mamma bakade , gud va gott de var ! 
imorgon ska man ju orka dra sej till skolan också .. JESS ! -.- ska skriva finska prov men alla ha hittils sagt att det är lätt så vi hoppas det .

men nu vet jag inte mer vad jag ska skriva men ja skriver väl antagligen nånting imorgon igen (=

kram


2010


HD-2010  misan och jag


2010 misan

Kommentarer
Postat av: misan:)

men usch hu ja sir ut, men du e jättesöt på bildrena!<3

2011-02-07 @ 19:59:09
URL: http://misanmeow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0