mommo <3

idag mår jg mycket bättre än jag mått på länge ! jippiiiee !! :D
gud va det e stressande att vara sjuk och inte kunna göra nånting annat än sova och ha ont i halsen .. trevlit !
en bra brjan var att mommo kom på besök på morgonen, för hon skulle se till min lillebror som ocjså blev sjuk igår .. :/ hon och moffa har varit på kryssning till sverige . de hämtade hit karkki och min lillebror fick någon legobil att bygga och jag fick en parfym ! tack mommo och moffa !! <3
jag har till och med orkat äta lite morgonmål idag , men jag är hungrig när jag inte ätit nån ordentlig mat sedan lördagen men ändå smakar inte maten .. :S
jag har inte ännu haft några intressanta inlägg men bara jag blir ordentligt frisk ska jag försöka hitta nånting intressant att skriva om ^^

kram


parfymen jag fick !

Kommentarer
Postat av: Fanny

<3

2011-02-18 @ 21:44:37
URL: http://fannyfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0