trött

fyy endå ! jag har varit trött hela dagen jag ! -.-
i skolan har jag bara gått och varit slö hela dagen och inte orkat koncentrera mej så mycket på nånting.
efter skolan så hittade jag ett hamburgerbröd i min väska, som jag åt upp när jag kom hem ;) tackar :D
åkte sedan mätt upp till kimito på pianolektion där jag spelade igenom en 11 sidor lång sång för första gången och det gick inte så bra men andra gången gick det redan bättre. när pappa kom och hämtade mej hade han köpt muffins (matvrak som jag är blev jag lycklig), men han sa att de var till honom och och hans bandkompisar -.- så jag kom hem och åt fisksoppa istället, inte för att jag tycker så mycket om det men...
och nu sitter ag bara här och inte har några planer för kvällen så det är vel bara att dra po sig onepiecen och knäppa på tvn och ta det lungt.

kram




Kommentarer
Postat av: irina

hahah ha du laga blogg ? :D du är cool xd

2011-02-07 @ 17:57:24
URL: http://irinasusanna.blogg.se/
Postat av: misan:)

ja sidu ja kan de här ja! siinu, liika bra sku ja ju ha kuna kasta de i roskis. men omtänksam som man e så gav ja de ti dej:)

2011-02-07 @ 20:06:14
URL: http://misanmeow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0