we're smiling but we're close to tears ..

hallojsan !

guud va ja ha haft tråkigt hemma idag ! första dagen frisk och haft INGENTING att göra -.-'
föörst när jag vaknade bråkade jag med brorsan om nånting, men senare bakade vi chokladbollar tillsammans, så ilskan gick nog över. gott blev det också !
jag har också sett på tv om vanligt och hunnit gosa lite med hunden, men jag har också packat, för i morgon natt åker jag iväg till München ! hahaa :D jag blir där til natten mellan torsdag och fredag och har planerat att shoppa och fota mycket :)) jag ska försöka hinna blogga lite emellanåt också ;)

men det var allt idag, bloggar mer imorgon ! :) några bilder ännu ska jag bjuda på ;)

puss&kram


chokladbollarna som blev kvar ;)


ddagens outfit !


webbcam kvalité så inte så bra ..


togs förra veckan denhär, också dålig webbcamkvalité ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0