BÄST !

hejhej !
jag har haft en riktigt bra dag idag faktiskt! :)
efter skolan hade jag ett teoriprov muntligt, vilket jag var mycket nervös inför, men jag klarade det nog ganska bra endå, jag skulle läsa rytmer och en melodi som jag inte fått öva på .. men jag är iaf godkänd ! :D jess så nu behöver jag inte jobba in på sommaren ! :DD lyckig som bara fan !
efter det hade vi dansuppvisning, gick helt okej den oxå faktiskt :) så nu har jag sommarlov från all musikverksamhet + dans, förutom att jag har min sista pianolektion imorgon men den ordnar man snabbt över :D
så jag har nästan sommarlov nu då :F och i onsdag sticker jag till åland med bästa elingullet ! egentligen skulle irina med men hon fick strul med fotbollen så jag får åka med henne nån annan gång sen :) men jag är jättejättejättelycklig för att elin räddade mej och ville komma med till åland med mej för annors skulle jag hamna sitta ensam sen där .. :( så tusen tack elin för att du ställer upp!! lovar att ställa upp för dej nån annan gång jag också ! :)) FAN VAD ROLIT VI SKA HA ! ::D ♥
men nu ska jag gå i duschen och packa lite till onsdagen, vi hörs !

kram


jag och bästa elin för en tid sen ! :)) ♥♥

Kommentarer
Postat av: elin :)

oi kommer bli så bäst ! <3 de jag som ska tacka, för att jag får koma med :D kram

2011-05-24 @ 19:06:21
URL: http://elinhellberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0