:/

eurovisionen gick kanske inte som väntat.. jag hade tippat på att Paradise Oscar skulle vara bland de 5 bästa, men han var visst bland de 5 sämsta ..
men Finlands Paradise Oscar hade nog överlägset bästa bidraget och sången och den var så jätte bra för att vara så enkel och naturlig, dessutom fastnar melodin direkt i huvet då man har hört den första gången. Han skulle ha förtjänat en vinst !
okej, azerbadjans bodrag var väl helt okej det också, men det saknade nog vissa saker och så, men helt okej nog som vinnare. skulle nog funnits andra vinnare som jag skulle ha tippat mig till förutom finland då .
men vi hoppas det går bättre för finland ikväll i ishockeyn, final mot sverige, nu ska vi visa vad vi kan !
HEJA FINLAND !

kram


jag just nu, slö som vanligt, vaknade för ca 2 h sen, skönt att sova länge ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0