forever young .

hej igen !
jag har alltid samma sak jag skriver om här på bloggen, men jag vet inte vad annat jag ska skriva om, så det skadar väl inte om jag skriver om samma sak igen, nämligen min dag !
skolan var som vanligt, och moddastödet var till ingen hjälp, det ända jag fick ut av det var en bula i huvudet från ett flygande suddis .. nå det är väl nånting i alla fall. men jag tror jag börjar ha det här provet under kontroll nu, jag har lite ord och lite grammatik kvar att läsa ännu så sitter det väl säkert. på hussan åt vi fattiga riddare och risotto på livsmedelsrester, riktigt gott fast namnet kanske inte låter då frestande. (resterna var nog helt ätbara och inte ruttna eller så) efter skolan har jag nog bara suttit och övat på provet och också övat lite på de sånger jag ska uppträda med i torsdag, det är två gamla covers så det är inte speciellt svårt .
kvällsplanerna har jag inte riktigt färdiga ännu, men jag tror det blir en sväng och se på fotbollsmatch om konditionen tillåter det, får se hur trött man är ;)
det var allt nu och jag har inte heller nu någon bild på mig eftersom jag är så bra på att gömma min kamerakabel så att jag inte ens själv hittar den.. fint ! och telefonen fungerar inte ännu heller, fintfint !

kram


Kommentarer
Postat av: ccesi

nää världens sötaste bild amanda♥:)

2011-05-03 @ 18:18:24
URL: http://ceciliajosefina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0