fredagen den trettonde !

idag blir det dans igen då, sista föreställningen av mörkön :)
idag gick skolan riktigt okej, fastän det är fredagen den 13:e , så vi hoppas att föreställningen ikväll går bra också då ! ...
jag fick ut mitt historiaprov idag.. 7- ... det kunde varit bättre måste jag säga .. hmmm..
men jag får ta igen det med uppsatsen jag ska skriva om The Beatles istället, så blir det nog säkert ett bra medeltal! hahha
vetni jag vet aldrig vad jag ska blogga om jag, så ni måste komentera och ge förslag till mej om vad jag skulle kunna blogga om för jag har aldrig nånting vettigt att säga och det känns wierd att skriva samma saker dag ut och dag in.. så snälla ni hjälp mig lösa det probemet så är ni bara bäst !
gott med mat, nu ska ja äta ! :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0