fynd !

hejhej ! :)
jag har hittat ett fynd ifag ! min lavalampa som jag fick när jag var jätteliten ! hahha :D
men jag har inte sett den på jättelänge och jag kommer ihåg att jag lade bort den en tid och nu hittade jag den bake i mitt skåp :D hahha "
vilket liv jag har, hittar lavalampor i mina skåp och dricker en burk juissi och har det bara annars tråkigt framför datorn.
jag har också varit till kimito idag på dagen. det börjar dra ihop sig till premiär imorgon, och jag funderar nu riktigt hur det ska gå med hela denhär premiären, men det gick nog riktigt bra på genrepet idag. ganska trött nog efter 2½ timmars träning med pjäsen, men det var skönt att slänga i sig lite mat när man kom hem och sen fara ut en sväng på byn med vännerna. jag är så avonsjuk på irina som åker till Miami imorgon, ååh jag vill också bort från denhär ön .. till södern eller så :)
men man får vara nöjd med vad man får, för om några veckor åker jag till åland.

kram


please don't go !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0