lyckat!

min dag har varit fittit trevlig idag, eller sen inte !
jag har haft sån otur att det är hemskt !
först, så var jag på dansövning, och den gick åt röven för jag failade med det jag skulle göra ... fuuuckk !
och sen, så när jag kom hem skulle jag hjälpa mamma att laga mat, men sen hade jag lagt makaronpåsen på spisen, och katten hade råkat sätta på en platta, så att hela makaronipåsen började ryka och typ brinna ! fint !
och sen, när jag skulle bygga på mitt mopedförråd som jag håller på bygger, kanske jag har nämnt det? ja men jag skulle göra det och sen så skulle jag lyfta upp en bräda men tappade den i huvudet på mejsjälv, så jag har en bula och ett skrubbsår i pannan nu ... trevligt !
så sp bra har min dag varit idag ! toppen alltså !

kram

-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0