några veckor kvar nu ...!

jävlar vad fint väder det har varit idag !
jag har legat ute i solen och catchat sool hela dagen typ, hade kemiböckrena med mej ute också så jag kunde läsa på mitt kemiprov jag har imorgon, men jag tror det blir mest på talang det eftersom jag tog inte läsningen så seriöst utan jag koncentrerade mig mer på att bli lite brun.. jag har riktigtriktigt lite bikiniraja(rand) från att jag sola, men om det är lika bra väder imorn så ska jag stärka den lite ! ;)
jag kom just nu in från att ha dragit iväg på en länk med hunden, men nästa gång joggar jag nog utan hunden, för det är inte så roligt att hamna stanna helatiden för att vänta på att den ska lukta på allting och jaga allting som rör på sig, till och med blommor ... kan man ha en mer störande hund ? -.- länken var alltså mer effektiv för armarna än för benen denhär gången eftersom jag nästan fich dra loss hunden från alla platser för att vi alls skulle hinna hem idag .. men det var nu nånting iallafall. så nu kan jag ha gott samvete ! :D
nu ska jag slänga i mej lite mat och sen ska jag hjälpa mamma med nånting på gården för hon ropar helatiden att jag måste komma och hjälpa henne, så då ska jag väl göra det också :)
dessutom är det snart sommarlov, bara några veckor till ! :D

kram





lite sommarbilder, sista är t.o.m från Dalsbruk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0