satanahelvettipjäxa!

jag blev bara så störd igår då jag skulle blogga, för jag skulle blogga via min papas data för min fick ingen internetkontakt. men det fungeerade inte för varje gång jag skulle titta på facebooken eller efter en blid så försvann all text som jag skrivit, så det var ingen ide att försöka sen heller då det bara gick åt reven ...
men nu har jag iallafall sluppit hit och nu kan jag blgga normalt igen, nästan, det är nämligen så att nu orkar jag inte, som vanligt ! (A)
men jag ska nu iaf berätta om gårdagen lite:
jag var nú hemma hela dagen och slöade och skypade och var allmänt slö. men sen fick jag brottom då sabina sa att de snart skulle komma efter mig så jag hann just och just bli färdig med hår och smink, men ändå såg jag helt förjävlig ut, hahah ! :D
vi åkte till misans på fest och den var jättennice ! :) jag kunde tyvärr inte vara där så länge eftersom jag har överbeskyddande föräldrar som tyckte att jag skulle komma med dem till sommarstugan istället, men jag fick vara en stund iaf så det var bra.
jag åkte med taxi till kasnäs och därifrån med båt till sommarstugan, och då skulle jag sen blogga när jag kom fram men då hände det som jag tidigare berättade.
i morse sov jag länge och efter det solade jag tills det började hagla på mej, skönt !
men jag hann knäppa någta foton och bli skrämd av ett par sjöfåglar som låg och häckade och plötsligt bara flög upp, fyfan ändå jag höll på få en hjärtattack ! :) men vädret har varit enormt skönt bortsättfrån at det haglade en liten skur men det gjorde inte så mycket !
jag kom riktigt just hem och bloggade direkt eftersom jag inte gjort det tidigare. men nu ska jag gå och äta tippaleipä och drick mjöd och umgås med lite släktingar ! :)
dessutom fungerar inte min telefon, kan det li värre ?

kram



såhär såg jag ut igår, inte så bra bild men den får duga ..



bider på mig idag på stugan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0