stressdag!

hej alla !
guud vilken stressig och jobbig dag det har varit idag, fast man bara ha velat ligga hemma på sängen och sova, men nej set har man verkligen inte hunnit göra .. jag har varit hela dagen o kimito, jag hann bara hem en sväng efter skolan och äta och sen åkte jag på pianolektion, och njag hade jätteflitigt övat på pianoläxan, som vanligt .. (A) men efter det gick jag direkt till villa lande och fick en halv timme på mig att öva på prov men jag orkade inte riktigt koncentrera mig eftersom jag var så trött och det sprang helatiden en massa småbarn omkring, som störde mig (jag hatar nämligen småbarn !)
men sen började dansträningen, huhhu endå ! 2 timmar i sträck och ändå blir jag inte något klokare av vad jag ska göra och sången jag ska sjunga är alltför hög för mej ! jag poriktigt orkar inte mera huhhu jag är jättetrött och har varit det hela dagen.. jätteroligt !
nu är jag hemma och bloggar och ska kanske skypa en stund till, men jag ska se hur länge jag orkar ..
tack och gonatt !

kram


sommarfeelis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0