utmattaad ..

jag har igen tillbringat en hel dag i kimito .. usch vad tungt !
jag slutade skolan tidigare för att jag skulle uppträda idag i villa lande, det gick nog riktigt bra det men direkt efter det for jag på sånglektion. det gick okej det också, men det skulle nog ha kunnat gå bättre. men sen började hungern komma och efter en stund blev jag på dåligt humör och så för det blir jag alltid då jag inte äter .. fan endå ! det ända jag hade med mig att äta var en liten smörgås och en trip, hurra!
jag slutade danslektionen ungefär halv 8 eller så, och det var ganska skönt att komma hem lite tidigare än vanligt. och direkt jag kom hem åt jag tre smörgåsar och nu dricker jag varm kakao och har det gott framför datorn. jag är helt utmattad och trött och jag vet fan inte hur jag ska orka läsa på historiaprovet jag ska ha imorgon, det blir väl på talang imorgon sku ja sejja .. hoppas det blir godkänt iallafall..

kram



mitt humör nu -.-'


Kommentarer
Postat av: mmisan

busunge då:-)!

2011-05-05 @ 20:34:27
URL: http://mmisan.devote.se
Postat av: Jesse :O

Hihi, jag läser din blogg varje dag :D ;$

2011-05-05 @ 21:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0