hatahatahata

okej nu får ni verkligen hata mej!
jag har inte bloggat påvadå, en vecka?
nååh, men jag har iaf haft en normal vecka och inget extra händer ju så va sku d nu ha varit nåt för mig att berätta ens, då jag ändå inte har så många läsare, funderar på att lägga ner min blogg, den är inte särskilt bra eller populär, så att men ni får gärna kommentera om ni vill att jag ska ha den kvar för int e d nån vits att jag skriver om ingen läser så..
men mitt veckoslut har nog varit bra!
på fredagen var vi ett gäng flickor hos idde och hade cheykväll, jättegod mat och en super kväll! det borde vi göra om!:-)
på lördagen sov jag ganska länge och chillade hemma efter en morgon/dagslänk, och på kvällen for jag till sabbe på fest, jaa, vad ska man säga om den, riktigt bra om man skulle ändra en del saker men kvällen var riktigt hyfsad, så tack sabbe!:-)
idag har jag tvättat min mopo, den såg ut som en värre skithög, så jag tog tag i det! på dan åkte jag till ida och därifrån åkte jag med ida och sanna till kimito, där vi mötte cesi, misan och janina och vi for och såg på The Twiligth Saga: Breaking Dawn; Part 1, en sevärd film tycker jag! nu e det bara att vänta ett år på uppföljaren då..
men nu ska jag dra mej til sängs, så jag hör väl kanske av mej vi får se..
kram
Bästa Elin och jag hos Idde ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0