if u can't take me now, then i can't have you later either

jaa, min onsdag, vad kan man säga..
luciakandidatfotona kom ut till butiker etc idag.
skoldagen gick väl okej som vanligt.. hussatimmen blev lite förlängd pga mitt recept(förlåt)
efter skolan gick jag hem och latade mej, tills jag for på dansträning, där jag skadade knät lite:s
jag råkade stiga på mitt eget hår i en rörelse så att min fot tappade fäste och gled till en underlig vinkel, vilket inte var så skönt och det är ännu en underlig känsla i knät..:s (fråga inte hur jag lyckades stiga på mitt eget hår då jag hade det fast i hästsvans och dessutom är det inte ens långt?)
så mycket mer har jag inte att berätta idag tror jag, men jag måste bara bjuda på videoklippet/sången ovan, alltså jag höll på dog som jag blev slö då jag såg den, tack elin!:-)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0