lördag ♥

hej igen!
det blev visst en liten paus igen men jag tror ni läsare börjar vänja er med att jag har ibland någon dag mellan bloggandet då jag verkligen inte har nåt vettigt att säga, men hoppas ni inte har nåt emot det, kommentera gärna er åsikt och om det är nåt annat också för det är alltid trevligt med en kommentar eller två:-)
min lördag har varigt riktigt bra trots allt:-)
när jag vaknade frågade irina om jag skulle komma med henne och chilla till simhallen, vilket jag gärna gjorde så vi åkte dit och chillade där en stund, riktigt skönt!
efter det åkte jag till mommo och moffa, fick god mat där(makaronilåda+cannelonin(y)) och efter det blev jag och såg filmen Streetdance, en riktigt bra film måste jag säga!
jag åkte hem efter filmen och då frågade kelly om hon kunde komma på besök då jag inte sett henne på länge, så hon kom hit en sväng, vi fick tråkigt här och bestämde oss för att åka till kimito och äta kebb/franskisar, hahah
så det blev en spontan trip till kimito mittiallt, det var jättekallt att åka med hennes lättviktare dit och jag hade bara ett par vanliga jeans på mej, men jag lever ännu så;-)
vi åt kebab och träffade vännerna i kimito och sen åkte jag hem med 22 bussen, för jag orkaade inte vara där sen mer då det blev så kallt!
jag och bror åkte och undade lite i byn efter det(kriminella) och just nu sitter vi och ser på Harry Potter: Dödsrelikerna del 2, hahah, men riktigt skönt faktiskt att bara ta det lungt!
hörs kanske imorgon mera, vi får se!
kram
gammal bild

Kommentarer
Postat av: mmisan

sv: fin;-)

2011-11-05 @ 23:55:26
URL: http://mikaelagronholm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0