söndah

vaknade ca 10 tiden i morse, satte på tvn och låg i soffan säkert 3 timmar och orkade inte stiga upp, men jagtog kraft till mej och steg upp och klädde på mej och drog iväg på en jättekort länk(trodde jag)
medan jag länkkade i Sabbels ringde mommo och frågade om jag skulle komma dit och äta så jag fick jogga dit då, blev ca 5 km det då så jag var något hungrig då jag kom fram då jag inte ätit nån före på morgonen:-)
efter att jag kom hem därifrån skrev jag ner all koreografi jag gjort tills nu på dansen jag gör till gruppen, gud vad det är svårt att formulera rörelser med ord:s men jag tror jag vet iaf vad jag menar så;-) och jag gjorde lite vidare också så att men jag har lite kvar ännu att göra, men det ska väl gå bra:-)
nu ska jag plocka lite byke och göra nånting vettigt, har så tråkigt, men jag hör av mej!
kram
im brunett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0