jaecål

guud ja har ingen livslust nu och ingen gnista hopp, men nu klarar jag vel mej ennu om jag klarat mej såhär långt redan!
jag var på danslektion idag, gud påriktigt jag orkar knappt stå på benen numera.. och det blev ingen bra fortsättning på min gruppkoreografi heller för den delen, snälla, nån som vill hjälpa mej få upp lusten?
och imorgon ska jag ha pianolektion+sånglektion + ennu luciasångövning... jag har inte sjungit ordentligt sen jag for på prao och har inte heller rört pianot sedan dess så jag funderar nog lite vad det kommer bli av morgondagens träningar..
jättedeppigt inlägg dethär, jag beklagar, men tills imorgon kanske jag har något roligt att berätta, det kommer ju som sagt alltid en ny dag:-)
kram

Kommentarer
Postat av: mmisan

hihih<3

2011-11-05 @ 13:13:55
URL: http://mikaelagronholm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0