STAN

hej igen!
idag gick skolan helt okej igen, jag hade många lektioner med människor jag faktiskt inte kände så det var lite snopet att sitta där och inte känna nån, men nog klarade jag mig gnska bra iallafall:-)
efter skolan gick jag med Lina till stan en sväng och jag köpte några skolböcker, fan va dyra dom var, och sedan fikade vi och pratade om allt möjligt. det är skönt att man har nån som man kommer bra överens med då man e ny på ett ställe, men mänskorna är jättetrevliga i skolan så de e ju iaf bra det!
men nu ska jag plasta mina böcker, äta och sedan ska jag se om jag kanske drar till stan en sväng ikväll eller bara blir hemma och chillar, skulle faktiskt vara ganska skönt det också men man får se vad man hittar på med!
kram

Kommentarer
Postat av: mmisan

sv: hihih, jo <3 stackars lilla doris, packåsnan! saknar dig<3

2012-09-11 @ 13:39:12
URL: http://mikaelagronholm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0