Jag säger bara FYFAN

Pårikit dethär är inte roligt mer alls!
Mitt knä har just börjat kännas bra och jag har inte haft några problem med det över huvudtaget! Och nu satan ska det nog gå och bli uppsvullet och fullt med vätska! Ååååh fyfan hur jag har fått nog av denhär skiten! Fyfan om jag inte kan dansa mer kommer jag att få någå fel påriktigt! Nu for närverna...
Förlåt för ett jätte emo inlägg men jag har faktiskt börjat få nog med alla jävla skador... men jag vill iallafall bjuda på en bild från dagens dansuppvisning, som kanske blir min sista med dehär söta flickorna ! :(
Kram


Kommentarer
Postat av: -janina

mä du ska nu fortsätta me oss du!! får köra hem från vasa 2ggr i veckan sen bara :D

2012-05-12 @ 23:08:52
URL: http://janinalol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0