TJAALLOOOO

haha sitter här en söndageftermiddag å ser på tv och kommer ihåg att jag faktiskt har en blogg också, så jag tänkte slänga in ett litet inlägg såhär efter ett halvt års paus då!
Jag ha bosatt mej i vasa å bor bra här med härliga vänner, supas och en massa kul!
Skönt ti slippa Kimitoön men nog saknar man vissa vänner alltid nog..
Meeen livet leker, har en underbar pojkvän och det finns nästan inget jag kan klaga på, skolan e ju nog jobbig men när e den inte det.. höhö
Kommer inte riktigt på nåt kreativ att skriva å ja har endå int nå läsare men ja skrev nu iaf ifall nån sku råka titta in så e d int helt dött här iaf!
pusipusi
 
å så bjuder ja på en bild från september 2012 då ja typ just flytta ti vasa (y)

Kommentarer
Postat av: Misan

du har iallafall en som läser!

Svar: hihih JEEIIJ :D kissan e alltid där <3
amandasjoholm.blogg.se

2013-04-15 @ 06:16:25
URL: http://mikaelagronholm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0